Az adózók véleményére kíváncsi a NAV
Hol intézné adóügyeit? Internetes ügyfélportálon vagy mobiltelefonos alkalmazáson? A Nemzeti Adó- és Vámhivatal most erről kérdezi az adózókat.
Melyik a legjobb, legkézenfekvőbb csatorna ahhoz, hogy például a gépjárműadó-fizetési kötelezettségről értesítést kapjunk? Hogyan rendezné az esetleges hátralék befizetését? Milyen úton adná be kérelmét vagy kérne egy fontos igazolást? – a NAV erre is kíváncsi.
A hivatalt az érdekli, hogy milyen ügyeket intéznénk online, és milyen felületet használnánk erre a legszívesebben. A NAV honlapján elérhető kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbbünk életében előfordulhatnak. A beérkező javaslatok a hivatal ügyintéző felületeinek fejlesztését segítik.
Fotó: Storyblocks.com