Camila Cabello és a karibi életérzés
A kubai-mexikói származású énekesnő, Karla Camila Cabello Estrabo (1997) az amerikai X-faktornak köszönhetően vált ismertté, másik 4 indulóval ekkor alakult meg a Fifth Harmony (2012). Már ebben az időben megjelent 2 szólószáma (Shawn Mendes-zel és Machine Gun Kellyvel), így nem volt meglepő, amikor 2016-ban kilépve a csapatból szólóéneklésbe kezdett.
Az énekesnő ismét megmutatja magát egy másik szerepben is, hisz a héten jelentették be, hogy Ő lett a Bacardí új arca. A brand jól felépített kampányában, a Do What Moves You-ban Camila új kislemeze, az I Luv It is szerepet kapott. A lemez Playboi Carti közreműködésével jött létre, mely a nyáron megjelenő 4. albumának, a C,XOXO-nak a része.
A márkával való együttműködés alapját a közös karibi örökség és a zene szeretete adta. A 30 másodperces reklámot Nicolás Méndez rendezte, melyben a sztár a (La)Horde tánckollektíva előadóinak gyűrűjében az új dalára táncolva látható Santo Domingo (Dominikai Köztársaság fővárosa) utcáin. A videó üzenete, hogy bulizni, szórakozni bárhol lehet. Érdekesre és titokzatosra sikerült a forgatás, mivel a felvétel idején még nem adták ki a számot, így közben nem is játszották. A híresség saját puncs receptjét – mely aktuálisan az I Luv It Punch nevet kapta – is megosztja az érdeklődőkkel. Ebben a Bacardí alapot maracujával, lime-mal, kókuszvízzel és bodzalikőrrel egyesíti. Korábbi nyilatkozata szerint az is hatással volt rá, hogy a nagymamája kedvenc itala a Cuba Libre, melynek szintén rum az alapja. A felvételhez kapcsolódó kulisszák mögötti pillanatokat a PEOPLE magazinnal osztották meg.
"Számomra a Bacardí egyet jelent a karibi életérzéssel és természetesen a jó koktélokkal és egy nagyszerű bulival."– hangzott el az énekesnőtől.
Új korszakának kezdetét hajszínváltással is megerősítette, hisz nemrég sötétről szőkére váltott, amelyről az Instagram oldalán meg is osztott egy fotót a rajongókkal.
Az énekesnőnek olyan korábbi slágereket köszönhetünk, mint például a Havanna Young Thuggal, a Bam Bam Ed Sheerannal és a Shawn Mendes-zel közös duettet, a Señoritat, mely a Billboard Hot 100 listán az 1. helyen is szerepelt.
A híresség nem először lett egy márka arca, sikeresen együttműködött már olyan divatmárkákkal, mint a GUESS, a Sketchers és a L'Oreal Paris is. Színésznőként a 2021-es Hamupipőke című zenés film főszereplőjeként debütált.