Folytatják a fanszőrmusical-t!
Bő egy éve jelent meg a Gillette fanszőr ünneplő zenés kisfilmje. A kampány pedig most egy újabb dallal folytatódik: ez alkalommal Princess Nokia rapper is csatlakozott, hogy fennhangon énekelje: fanszőr! Többek között ugyanis ez a kozmetikai márka kampányának az üzenete: ne legyen tabu a nemi szerveken növő szőrről beszélni, megnevezni és úgy egyáltalán foglalkozni vele. A kommunikációs platform neve is Say Pubic.
A friss kisfilm a tavalyival ellentétben kevésbe színház hangulatú, inkább fesztiválos, de hát, minden musical-rajongó tudja, hogy egy rendes zenés előadásban mindenféle stílus képviselteti magát. Az üzenet is kicsit változott; míg egy éve a fanszőr-diskurzust akarták beindítani, most már arról szól az ének, hogy legyen oké ápolgatni, fazonírozni a pamacsokat, és miért ne lehetnének ezeknek is olyan tutorial videóik, mint a mindenki által elfogadott szemöldöknek? Ezzel pedig a márka erősebben rá is fordul a saját termékeinek promózására, a hirdetés ugyanis a Gillette Venus fanszőr ápoló készítményeire hívja fel a figyelmet.