MÁV – Fennakadások lehetnek az online jegyvásárlásban
Szombaton, augusztus 19-én 9:15-től 16:15-ig a SimplePay szolgáltatás karbantartását végzik. Ebben az időszakban előfordulhatnak sikertelen tranzakciók az online jegyvásárlásban a MÁV applikációban, illetve az Elvirán egyaránt – tájékoztat a Mávinform.
A közleményben azt javasolják, amennyiben későbbi utazáshoz váltanánk jegyet, halasszuk későbbre az online vásárlást, vagy automatánál, illetve pénztárnál vegyük meg a jegyünket.
A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-START megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az online fizetés során használt bankszámlára.
A MÁV tanácsai:
Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet! A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát kérjük jelezze: informacio@mav-start.hu. A probléma sikeres kivizsgálásához kérjük adja meg alábbi információkat: email cím, amivel az alkalmazásba regisztrált, a sikertelen vásárlás időpontja, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait.
A fizetési szolgáltató elérhetőségei: ugyfelszolgalat@simple.hu, Telefon: +36(1)366-6611 +36(20)366-6611 +36(30)366-6611 +36(70)366-6611.
Fotó: Pixabay