Okmányirodai ügyintézés az igazgatási szünet alatt
December 27. és 29. között, az igazgatási szünet idején korlátozott nyitvatartással országszerte 22 kormányablak és a Központi Okmányiroda fogadja az ügyfeleket.
A Veszprém Vármegyei Kormányhivatal közlése szerint Veszprém vármegyében a Veszprémi Járási Hivatal ügyfélszolgálata (Veszprém, Mindszenty u. 3.-5.) áll az ügyfelek rendelkezésére szerdán, csütörtökön és pénteken 9-14 óráig.
Az igazgatási szünet ideje alatt intézhető ügytípusok a következők: a személyazonosításra alkalmas okmányokkal kapcsolatos ügyintézés, lakcím ügyintézés, ügyfélkapu regisztráció, NEK-regisztráció, Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés, TAJ kártya másodlat kiadása, rendszeres létfenntartási támogatás.
Az útlevél igényléssel összefüggésben kiemelt fontosságú, hogy az azonnali (24 órán belül) és sürgősségi (3 napon belül) eljárás keretén belül igényelt útlevelek átvételére kizárólag a Központi Okmányirodában lesz lehetősége az ügyfeleknek.