Küldj üzenetet

Amennyiben kérdése lenne hozzánk, küldje el nekünk!

Vagy keress információt oldalunkon:

Követés:
TECHNIKA

Visszaszámlálással is újít az Insta

Szigeti-Aszódi Szilvia | 2023.04.07.

Két új hirdetési csatornát leplezett le a napokban az Instagram. Az egyiket Reminder Adsnek hívják, kb. emlékeztető reklámnak lehet fordítani, és ez már el is érhető.

A Reminder Ads lényege, hogy egy marketingszempontból jeles esemény előtt jelezheti a felhasználót, hogy kérjen értesítést. Kapni is fog egy nappal előtte, negyed órával előtte és persze amikor megtörténik (pl. egy termék bemutatása). Az anyacég Meta ezt a funkciót már tesztelte a Starz nevű amerikai kábeltévés céggel.

A másik változás a következő hónapokban élesik. Ennek lényege az lesz, hogy a keresés közben feldobott találatok sora. Megjelenhetnek fizetett hirdetések is a találatok közt, amiket persze majd kiemelten, más színnel, más módon jelenítenek meg.

Miközben a TikTok pénzügyileg is egyre komolyabb versenyt a Metának, ráadásul több töltenek a felhasználóknak, mint az Instán, a még reklám így is kontraproduktív lehet a Martech szerint. A marketinges szaklap a megboldogult MySpace-t hozza fel elrettentő példának, amin 2006 után annyira eluralkodtak a reklámok, hogy elrettentették a usereket.


  • Friss hírünk
    Videó
    Pápa TV híradó

    Híradó 2024.12.23.

    A legfontosabb hírek a városból.

    Elolvasom »
    Követés:



Keresés tartalmaink között

Kérjük adja meg a keresett kifejezés az alábbi mezőben: